Toimitusehdot

Toimitusehdot
Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika 7arkivuorokautta. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Pikku Piltti on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
Kaikki Pikku Piltin toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Pikku Piltin kanssa.
Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.
Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Palautukset
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Määrämittaan leikatuilla tuotteita (esimerkiksi kankaat) ei ole palautusoikeutta ellei tuotteessa ole vikaa. Tarkistathan kankaan ennen esipesua ja leikkuuta, esipestyillä ja/tai leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta mahdollisesta viasta huolimatta. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.
Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@pikkupiltti.fi tai puhelimitse (0405778470) ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Hirvenkello 5, 91900 Liminka.
Voit palauttaa tuotteen myös toimipaikkaamme.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.